«Customer Experience Specialist ». Ο ρόλος: Συμβάλετε στην εξυπηρέτηση των πελατών με την ποιότητα της υποδοχής και διασφαλίζετε την ταχύτητα και την άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη από τα ταμεία. Διασφαλίζετε την αξιόπιστη και αποτελεσματική διαχείριση του ταμείου με τον επαγγελματισμό και τη σωστή εφαρμογή των διαδικασιών και του συστήματος πληροφορικής. Ενημερώνετε τους πελάτες για τις υπηρεσίες του καταστήματος. Φροντίζετε καθημερινά την εικόνα του χώρου σας (τάξη, καθαριότητα, υποδοχή). Υποστηρίζετε τις εμπορικές ενέργειες του καταστήματος και συμμετέχετε με εμπορικές δραστηριότητες (π.χ. κουπόνια, διαδραστικές εμπορικές ενέργειες). Συμβάλετε στη δημιουργία κλίματος συνεργασίας με μια θετική και επαγγελματική συμπεριφορά. Είστε άνθρωπος του εμπορίου με έντονο επιχειρηματικό πνεύμα και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση πελατών; Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων; Σας αρέσει να δουλεύετε σε ομάδες και να αναπτύσσετε συνεχώς τις γνώσεις σας; Ψάχνετε για μία εταιρεία όπου μπορείτε να αναπτύξετε την αυτονομία και την πρωτοβουλία σας;
Το προφίλ: Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, Καλή γνώση Αγγλικών, Καλή γνώση Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες, Ικανότητα επικοινωνίας και προσανατολισμός στον πελάτη, Προθυμία και αυτό-παρακίνηση, Πνεύμα συνεργασίας, Ικανότητα οργάνωσης και διάθεση για προσωπική εξέλιξη.
*Η θέση αφορά σύμβαση μερικής απασχόλησης.Η Εταιρεία Leroy Merlin ανήκει στο γαλλικό όμιλο ADEO που έχει 98.000 συνεργάτες και 1.035 καταστήματα σε 12 χώρες παγκοσμίως. Είναι ο 1ος όμιλος στην Ευρώπη και ο 3ος στον κόσμο στην αγορά «Φτιάξτο μόνος σου» (Do It Yourself). Στην Ελλάδα, με θετικό ρυθμό ανάπτυξης, αναζητάμε πάντα συνεργάτες που μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτητικές θέσεις ενός πολυεθνικού δυναμικού περιβάλλοντος. Προσφέρεται: Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας, Συνεχής ευκαιρίες για εκπαίδευση στο ρόλο, Ελκυστικό πακέτο αποδοχών, Επιπλέον ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, Εταιρικές εκπτώσεις.
Αποστολή Βιογραφικών: larisa@leroymerlin.gr